13 Feb 2009

kat OPiZ..tak De GENG!! ......aKu DaH JeMmmm...

aKu dahhh penat laaaaa.....
macam-macam hal.........
aku nak DUiT aku , aku nak JOB baru...
uuuwaaargGGGGGGhhhhhhhh
mengantok lak aku time nii..
baru pkl 2.30pm, keje melambak..tp aku tak de mood nak wat..
BOSAN persoalan demi persoalan,
member aku si ZEA tuh dh pindah port lain..
aku dengan PC aku je skang sekepala..
ApE?? kawan sebelah..??
ADE..tp.........BORiNG...................................tak leh masuk jd GENG..!!
nak jd GENG aku kene la....
SEMPOi,
SELAMBER,
MEMAHAMi,
BRUTAL,
COOL,
ade sifat "PEDULiK APE AKU"
ade sifat "ADE AKU HERAN"
huhuhuhu ( gelak ku dgn cara manje )
aku dgn kedaan yg LEMAU...sambil dgr lagu " DEWA 19 - REPUBLIC CINTA "
sepoi-sepoi bahasa aku buka bunyi itu......
ngantok tahap DEWA dh nii.........
aku nyanyi gak la dlm ati...
" AKU SEDANG INGIN BERCINTA KERENA.... la la la ..........."
pastu dengar lagu DEWI plak dahh....
tetiba.. ex aku PM aku , kat YM... nak MAMPOS ke MAMAT nii....
dah buang aku dah la.. dok cari aku ape HAL..
ni yg buat mood aku nak NGUMPAT KO nii...
hermmmmmmm
macam-macam perangai org..
aku cam nii..
ko lak cam tuh..
si dia mcm mcm...
tp ati aku "ABAIKAN" je og cam tuh..
D layan makin menjadi jadi ingat aku ske dia lg..
klau tak layan.. PAHAM-PAHAM la...
lepas dgr lagu DEWA, aku tukar lagu yg lebih ' UNDEGROUND"
lagu "THE LADs - PERJUANGAN ".. hehehee
ni lirik
PERJUANGAN ....
MeLiHat Erti KeHiDuPaN,
bagaikan di medan peperangan
pegangan menjadi bagaikan
mengundang akan kecelakaan
seakan sudah tiada lagi
hak dan kebebasan diri sendiri
bila kuasa di genggaman
bagaikan dirasuki syaitan
hilang arah dan kepercayaan
maka dilupakanlah daratan
janji yang harus dikotakan
kini hanyalah tinggal kenangan
hingga tiada kebebasan
untuk menyuarakan pandangan
bagi setiap penentangan
pasti dihantui bebanan
yang cuba memberanikan diri
pasti dibayangi hukuman ngeri
apakah mereka terlupa
kita punya rasa,punya cinta
yang sedang dalam kegelapan
dan bagai dalam kesesatan
akan pasti aku nyalakan
api cahaya kebebasan
bukan melancar peperangan
hanya berjuang keadilan
berilah aku kebebasan
kehidupan yang diinginkan
PeRjUaNGaN...
InI BaGAiKaN...
PeTeMPuRaN...
PePErAnGAn...
PeRjUaNGaN...
KeBEBaSaN...
KeADiLaN...
Ku TErUSkAN....
tiba-tiba...............
lagu JIWANG keluar lak.... muehehehehe....
BOSAN, aku nak tgk UPIN & IPIN...... !!!


2 ulasan:

zealvia berkata...

eh lagu menariks lah..nanti send kat aku ye...

alah rilex aarrrr....lelama kang ko oklah ngan mak cik tu..rkrkrkrkr

happy boring je...mueheheheh

fia.COMEy berkata...

wei ko ske ke.. lagu aku..

ahahah tau jek ko aku ade dsimpanan MP3 yeh..

banyak lagu yg ko ske kot..

ape RILEX ?? hmmm.. hubby aku ckp, bila nak berenti ??

ahahahaha... bengong je aku skang dowh.. dgn keje pehape ntah nii...

HAPPY BORING?? ADE KE..

AKU HEPI je...

LEK JE..

ok la ko ON LINE BUZZ aku.. aku tak perasaan ko ON LINE tau..

nanti aku send lagu BEST kat ko...


waaargghhhhhhhh " HAMPEH "