15 Jan 2009

BaRaNG ni FAMiLY aku je layak BOiKOt !!!

Al Kisah nyeeee......isu semasa..
pengambaran d lakukan semalam....ari ni aku baru dapat update,...


Heheheheheee :D

mesti korang berkobar kobar nak tau BARANG BOiKOt ni kung kung kuang...

Bawah ni semua adalah BARANG yg FAMiLY aku BOiKOt sbb, aku yg tak bg dia org pakai,
ni adalah HAK aku so dlm family aku je yg sensitip skit,
klau barang aku d guna pakai TAMPA pengetahuan aku..
do baik dia org boikot dr dgr suara aku yg akan jd cam
" HARIMAU BETINA" auurmmmmm.... hehehee

aku bukan kedukut, tp aku nii PEKA je..
ape2 hal mesti INFORM aku dulu klau ade kaitan HAK AKU..

ok aku akan terangkan ciri2 barang2 aku nii...




Aku nak bg tau korang nii.. korang perasan bantal tu, tu lah bantal "WANGi" aku, klau aku tido x de bantal tuh susah skit la...
yg TEADDY BEAR lak, tuh ade org bg, so aku bawak tido skali la.. klau g bercuti 2 ni aku bawak sbb PENTiNG utk aku nak lelap.....



Yang kat bawah ni semua barang aku, dr set muka, minyak & yg terdapat kat bawah nii..
ade gak jenama yg perlu d boikot, aku tak leh la nak boikot, sbb aku memang guna pon,
ermmmm ape pon.. tuh la barangan harian aku,...
















Alat make up penting tau.. sbb muka aku ni bukan licin beno,
tuh la kene guna yg jenama " SARI AYU" bak kate akak aku..
biar muka nampak ayu je.. cam aku kot wakakakaa..

Berus gg pon perlu cari yg bagus2 sbb gg aku nii bukan cantik sgt,
so kene beli yg mahal skit, terpakse la melabur skit utk gg aku yg
kureng nii...
Cerewet tol aku nii, barang2 pon nak kene ikut jenama..
nak try gak pakai yg tak de jenama, tp kene buat sendiri la..

ape pon aku saje letak "TAJUK" gempak cam tuh..
hehehe biar pemes BLOG aku nii..


itulah alkisah barang2 harian aku.....huhuhu

Tiada ulasan: