21 Jan 2009

Lunch TiMe bersama MOOOoooooooooo..













LUNCH TiME....
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ni la yg aku mkn td...
dah tak de idea nak mkn ape..
so aku pk punye pk..
last skali aku beli la ice cream MOooooooooooooooo...
yg penting kaler PiNK tau.....
sebenar nye aku nak g beli TOP UP ,
lalu jek tepi kedai runcit,
ade lak poster MOoooooooooooooooo..
waaaaaaaa ahahahahahaaa
kaler PINK
nyam..nyam.. BEST nii..
lagi pon ade vitamin...
ade kalsium...waaaa kenyang ni mkn ice cream nii..
memang kenyang.....
wlaupon jenama nii d BOIKOT..
PEDULIK ape aku, aku nak bg balik modal kat kedai runcit tuh..
sian kedai tu...kalu aku tak beli sape yg nak beli kan..
EHhehehehehee..... 1 opis bau stwbery...
nyam nyam nyam......
tinggal la batang ice crm tuh....
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....


Tiada ulasan: