15 Jan 2009

CARi KeRJA & CARi PASAL dgn MAKENIK a.k.a HUBBy ???












CARi KeRJA








Ni d namakan cari kerja.. pagi2 dtg opiz basuh tangan..
makan, sembang, layar internet tgk BLOG rakan2..
kemudian baca paper..
seperti yg berlaku d atas...



CARi PASAL dgn MAKENIK a.k.a HUBBy ???



Ni nak g cari pasal ngan hubby, balik dr keje aku terus g bengkel
tempat dia keje, sebelom aku kuar kereta,
amik gambo KATAK kesayangan aku nii..
HUBBY aku bg...
Gambo gelap skit sbb amik time dh gelap..
ok lepas godek2 amik gambo KATAK terSAYANG..
g sergah HUBBY ...






tadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
abg aku tengah buat overhall enjin & tukar ape ntah.. lupa
ni la keje dia.. aku yg dok kacau dia nii..
sampai BOSS dia ckp " waaaa, puan dh dtg check pekerja ari nii"
hehehee gelak je la...
abg aku nii segan silu aku nak amik gambo muka dia..
dok elak2.. kan dh x clear & clear..

ape pon.. ni la hasil terjahan aku..
pastu aku pon dok tggu dia.. sampai mlm..
ape lg g makan la kat depan mines,
dia balik ke sepang ,
aku lak balik ke gombak..
penat tak ingat la.. tunggu dia dpn bengkel..
tak de kerja cari kerja ni la dia...hasil nye..





hubby aku pesan, jgn tayang sgt muka dia.. sbb segan comot3..
aku tak PEDULIK nak gak amik gambo..
yg kawan2 dok perli.. ni la.. klau org rumah dtg..
abis la.. dh cam jaga.. dok tgk depan kereta..
lantak kan.. ape dia org nak ckp..
yg penting hubby aku tak marah aku..
tp penat gak tgk dia buat kerja.. aku g la minum sensowang..
pastu dok dlm kereta je la....

akhir nye.. BIG BOSS dia ckp..
"udah2 la tak ilang abg tuh...heheee"

ok la.. nak tido.. daaaaaaaaaa........

2 ulasan:

zealvia berkata...

macho ler mamat tu...nanti kem salam ye...cakap aku nak banjer dia makan roti canai.

fia.COMEy berkata...

aku dah ckp zea..
dia ckp.. manyak la macho..
wakakaa...

dia ckp nak lanje leh , tp kene bawak la.. fia.comey nii..

aku ni tak main la roti canai.. aku nak KFC.. ekekeke