15 Jul 2009

Hari yg kepeningan..

ahh pelik nye ko nii..
kalut-kalut memanjang, sapai aku pon tak kesedaran nii, email yg aku anto selama sebulan anto pada org yg salah.. mampos la ko semut2 itam..

giler kentang aku leh baca msg bunyi sama tp ejaan nye cam lain...waduh gawat nii,,

ape hal ngan aku ari ini, cam pening2 sipot je.. lembab ari ni melembabkan aku ke..
arghhhh gusi plak dah buat hal...denyut2 petande tuh.

ni 1 lagi sedu2 tak abis2 dr semalam keletihan gamaknye aliran mulut ke perut nii,,
hurmmm lunch makan roti...roti aku mesti beli jenama sweety..sedap dr kecik2 aku makan jenama nii..


bingung bila kawan seorg tuh dok sebut prihal kawen,,. bila lak aku mau kawen?
klau aku kawen tak jemput kawan mau dia org kecoh ckp aku ni harap je pemes tp sombong ngat..

ishh..kata2 hati aku slalu buat aku terkesima jauh dr landasan...

pelik la...nape aku dgr lagu lestari ni aku leh teingat masa zaman skolah menengah lak..waduiinyaa rindu lak pada padang skolah menengah tuh...ape la jd pada tanah perkuburan islam sebelah skolah tu..

pening2 sudah kepala otak nii, sungguh kacau sudah jiwa aku...

#$$%^%&%&%$%%%%%$$$$ huhuhu ape nak jadi nii, semut atas meja aku banyak nye baru minum milo dh sempat nak buat sarang..


hmmmmmm hampeh tak de idea!!

3 ulasan:

zealvia berkata...

ai..ari ni ko penin ke...setau aku kan ariiiiiiiiii2 ko penin...muakakakka

fia.COMEy berkata...

aku pening la...
pening nii...
hhuhuhuu

Mobilespeed berkata...

makan lah panadol klu pening..