25 Jul 2009

Naik Hantu!!

On the way balik keje, sampai jek depan SELL minyak ampang MRR2 jln jem giler sapai ke GOMBAK, budak yg GAMPANG tuh dok call aku , aku nak msg LOVE pon susah , selamat ade 2 tepon...



balik2 sampai umah aku dah HANGIN 1 badan , bleh jd puting beliong..



pastu ingat dpat la on9 Internet, aku ON CPU.. lek lu mandi2 & mkn,

skali aku On streamyx...

tak sampai 30 minit aku on9, perghh dia bg WARNING .. VIRUS JAHAT DATANG!!

WIN 32, aku hangen lagi, ati aku merungut " eh aku baru anto service what the hell, ade BANGSAT ni dlm CPU..? " aku terus call chip member aku yg repair ni CPU aku ckp , akpe kes ni virus melambak ade 25 WIN32 lain2 kroni..aku tau sbb aku cari trial antio virus sapai 4, lepas scan aku buang , lepas scan aku uninstall,.. last2 aku bia je anti virus K nii,,



anti virus dia bg tak leh pakai.. macam meludah keluar tingkap lalu tercampak ke baju sendiri..



SIAL..

mula lah aku naik HANTU dah nii..

semua BAD WORD aku ckp kan..

kan dah mula la perangai HANGIN aku nii..

dah tuh BUDAK GAMPANG yg tak paham ni dok call2 aku , nak ape ntah .. bila ckp cam GERSANG .. dah ade gambo POMPUAN pon dok nak GEDIK ngan aku,,

dah rupa GRO GAYA LENGOK NYE bercakap..

nak muntah aku..sbb aku nye kawan semua MAFIA tak de la nak ckp mcm GERSANG nii...

arrhhhgg aku dh la tension ngan CPU dok ganggu EMOSI aku nii,, yg lagak STABIL nii..

macam nak sepak je CPU nii..

dah la letih aku tak ilang, pagi2 dh anto adik aku baluk UPM , dgn jem nye yg , org BESAR pon nak masuk U tuh.. siap ade POLISI , perghh giler la jem dr ampang..

HANTU la VIRUS nii,,

aku nak je MAKI "SIAL , MALAUN.. ni seekor ni tak paham ke JANGAN CALL aku nanti PAKWE HENCEM AKU nii jeles lak klau ko mcm cam GRO tuh..!! mcm nak rembat je ko ngan batang baseball nii.. !!" pakwe aku sorang nii dia msg plak mamat ni cara SOPAN dia mg mcm ni "bleh tak jgn kaco isteri aku bernama fia tuh.." lah mcm ni punye msg.. HANTU yg NAIK HANTU pon tak takut...adoii la.. nak je aku upah AHLONG g belasah MALAUN BANGSAT nii..

dah aku tak layan means aku tak ske la MANGKUK!!


Tiada ulasan: