19 Nov 2008

CiNtA kU.....




"Bila kau kata kau sayang
Terus aku tersenyum
Aku juga sayang padamu,
Bila kau kata kau rindu
Aku pun rindukanmu


Dan lalu kujelaskan
Kita sudah saling Oh jatuh cinta,
Kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara
Setelah lama hidupku kesepian,
Terbalut lah lukaku dengan harum cintamu
Terima kasih ku ucapkan,
Senyumanmu sering ku terbayang,
Terlepas rinduku bila dengar suaramu,
Terasa bagaikan kau ada di sisi,
Di mana saja ku berada,
Aku pun berdoa pada Tuhan,
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya,
Berkocak nafas di dada bila terpandang mu,
Janganlah engkau pergi dariku...
Bila kau kata kau rindu,
Aku pun rindukanmu,
Aku juga sayang padamu............."

"Ketika kuputus kasih,
Kau berikan ku semangat,
Kisah lama,
Tak lagi teringat,
Hampir-hampir ku terlupa,
Di sini lebih bererti,
Tak terbanding dengan di sana kau seorang,
Yang memberi harapan,
Penuh kasih sayang, Sanggupnya kau hulurkan,
Bertambah semangat, Untukku berdiri, Menempuh semua yang takku ingi ni....
Lalu benar disana, Mintaku cuma hanya pada nama, Tak pernah ku merasa,
Secebis semangat, Yang telah kau hulurkan...
Mengertilah kini, Siapa lebih suci, Antara di sana, Dengan yang di sini
Sungguh kuterkilan, Di atas kecurangan....
Takkan aku menyayangi, Sesiapa pun yang bertandang, Bagi aku itu semua bayang..
Memadai seorang teman, Yang terangi kegelapan, Kau bagiku, Lelaki penyayang......"









"Ku semai kasih di halaman kontang,
Puas aku membaja tunasnya layu juga,
Berkali ku ucap ingin miliki mu,
Kini baru ku tahu,
Semua itu mustahil bagi ku ....
Oh.. tidak tergambar hati yang terbakar Zahir tak menentu
Hanya wajah ku terlukis ketenangan,
Sedangkan di dalam hati berkocakan,
Kala itulah semua potret mu,
Lumat di genggaman ....
andai ku tahu Pahitnya hempedu,
Tidak mungkin aku menjadikan santapan..
Begitulah boleh ku umpamakan,
Bercinta dengan mu, tinggalkan kesan,
Menyesal dan terkilan tak putus berlegar Kekalutan fikiran .....
Cuba kau tanya diri sendiri, .
Apa perasaan mu,
Kalau aku lakukan begitu.
Di saat engkau masih memerlukan aku ..... "

"Tangisan dalam ketawa, Sedu sedan menjadi syair cinta"

  • Suatu masa dulu aku kau sayan
    Tak pernah kau marahi diriku ini
    Kau melayani aku
    Dengan mesranya

Oh bahagianya ku tak terkata
Apa yang ada padaku kau sukai

Tak pernah kau mencaci diriku ini
Kau rela terimaku sebagai teman
Yang sungguh istimewa dihatimu
Tapi bila kau dah jemu aku kau tinggalkan

Ada saja yang serba tak kena

Perangaimu pun berubah


Menyakiti hati

Hilangnya kemesraan

Aku sering kau marah


Engkau tidak seperti dulu Lalu kau pinta oh perpisahan

Tergamaknya hatimu

Meninggalkan aku


Hai begitulah lumrahnya Manusia

Waktu tengah sayang kita dirayu


Bila dah jemu kita ditinggalkan

Mengikut sesuka hati


Siapa yang pernah Ditinggal kekasih

Pasti merasa apa yang ku rasa


Tak guna lagi untuk ditangiskan

Ku pasrah kepada mu Tuhan


Hai begitulah lumrahnya Manusia

Waktu tengah sayang kita dirayu


Bila dah jemu kita ditinggalkan

Mengikut sesuka hati


Siapa yang pernah Ditinggal kekasih

Pasti merasa apa yang ku rasa


Tak guna lagi untuk ditangiskan Ku pasrah kepada mu Tuhan

  • Bila cinta didusta Hati mula gelisah Hilang kekasih hati
    Hidup jadi merana

Cinta yang diimpikan

Putus di tengah jalan

Terpaksa mengalah


Mengapa menyinta

Andainya tak setia


Tak usahlah bercinta

Jika hanya berpura

Bila hati dah jemu


Mula berpaling tadah

Tak pernah difikirkan


Orang yang ditinggalkan

Tersiksa sayu pilu


Tidak mungkin orang simpati

Menoleh pun tak sudi


Andainya ditakdirkan

Cintamu didustai


Pastinya kau mengerti


Siksanya perpisahan

Hanyalah ditemani sesalan...

  • Dalam sepi terkenang diri mu,

Ku sendiri mengharung rindu,

Kau berjanji sehidup semati,

Tinggal janji mu kau bawa bersama,

Kau biarkan diri ku melara,

Mengemis cinta suci dari mu,

Apa daya aku jatuh cinta,

Jatuh hati kepada yang tak sudi,

Mengapakah aku kau dustai,

Kasih suci telah kau khianati,

Manis kata hanyalah di bibir,

Meranalah jiwaku,

Mengapakah kau simpan dendam mu,

Kasih dulu tertanam di kalbu,

Hingga aku menjadi mangsanya,

Kau samakan dirinya...

Dengan kasih dan sayang ku,

Cuba kau rasakan nya, Apa yang telah aku merasainya,

Kasih telah ku beri tidak kau menghargai,

Impian hati ini hancur tidak tercari,

Pergi sayang pergi,

Tinggalkan aku sendiri Ku... diusik kenangan bersama muKu...

dibuai rindu semalam,

Cuba kau rasakan nya,

Apa yang telah aku merasainya,

Kasih telah ku beri tidak kau menghargai,

Impian hati ini hancur tidak tercari,

Pergi sayang pergi Tinggalkan aku sendiri...

  • Tidak pernah ku inginkan, Perpisahan terjadi, Kerana ku sejak dulu, Ingin bersamamu, Hingga ke akhir hayat ..
Ku harapkan cinta kita, Akan terus bahagia, Tapi sayang kelukaan, Masih berpanjangan,
Sehingga tak dapat dirawat
Apa guna kita menyesal, Semua kerana kesilapan dirimu, Andai kau setia tanpa menyakitku, Tentu tiada kelukaan, Puas sudah ku bersabar denganmu, Tapi mungkir janjimu,
Apa daya nak ku kata, Kita ditakdirkan berpisah, Walau aku masih sayang..

Air mata takkan mungkin, Dapat membalut luka ku, Hingga kini ku tak lupa kepadamu
Setelah kau pergi sayang, Aku sering termenung, Ku tahu oh mengapa, Tiba-tiba rindu, Sesaknya perpisahan ini...

Apa guna kita menyesal, Semua kerana kesilapan dirimu, Andai kau setia tanpa menyakitku, Tentu tiada kelukaan,
Sekiranya kau masih, Ingat lagi padaku, Kenangilah betapaku cinta kepadamu...

"Untuk apa lagi kita meneruskanAndai tiada kemesraanTeramat sayang untukku buangNamun pahitnya untukku telan...Biarlah aku bertemankan sepiDari tergantung tidak bertali"

"Terkadang aku merasa menyesal Kerna telah sehabis daya Aku cinta dirimu kasih Akhirnya aku sendiri Tersisih...Bisa sungguh luka ini Walau tak berdarah"

"Untuk apa lagi setia Jika masih curiga Menimbun hiba dan kecewa Dalam arena yang penuh berliku Menjadi daunan cinta yang palsu Keindahan tiada lagi ku rasakanKau bunga yang megah Pasti berubah Sehingga terlupa di telan alpa Aku jadi belarang.."

~~ Luas lautan usah cuba didugaJadi ingatan teman sebagai pedoman

Namun ku terus cuba mendekati mu Tetapi aku tertewas Kita tak serupa~~

"SeKiRAnYA kU tAHu,KiNi,PaSti DaN sELAmANyA..."
hak cipta terpelihara :- (¯•.LuV~FiA.•¯)™

bukan selalu nak jiwang2 nii.. ahahahhaaa sku BOSAN giler.....





























Tiada ulasan: