28 Nov 2008

CiMO,seSUMPAH & aKU, keKURE







Sebelom memula kan citer bg aku GELAK .. wakakakaa






belom abis pagi2 hari ngan karenah abg JEM, aku hampir2 kekenyangan makan NASI LEMAK..













hohohohohohooo meri krismes.... wakakakakakakakkkaaaaa...









































KEsenGALan, ape yg Penting KEsenGALan.. gelak golek2... adeh2...













Cimo, seSUMPAH adalah rakan baru ku , tp dia juga rakan pada EBA LOBA..













aku HAMPir terPIKAT dgn BLOG ciMO , klau nak tau bLOG dia g tenGOK..













ayat2 beliau ada hampir2 sama dgn KEsenGALAN rakan nye ia itu EBA & PIA..




















bak kata pemberita YANIE , " bLOG ciMO dh UPDATE, tp ade unsur2 keSENGALAN seperti BLOG fia..wakakakaa"




















tak caye aku kopy & paste ,,..













Yaniez M: kat blog cimo... "tulis sahabatku kekure meh lumba sapa laju"













Yaniez M: kat gmbar atas tu... header dia













Yaniez M: kalo tak silap ari tu lain gmbar header tu... **sambil yanie gelak guling2..




















Yaniez M: im an expert in merapu, do hate me cause im unique, paduli hapa!













Yaniez M: cimo tu la... tp yg belakang tu cam kenal jek =))




















Yaniez M: cam tu suka la sesumpah dok atas cengekerang kekura ** gelak2



























YANIE mula jd pemberita terhangat , klau ade hal2 KEsenGALAN, bak kata BOYO GILO..




















" boyo gilo: APa yg Penting-KEsenGalaN " <<---- MEMANG pentIng .. ahahahaa




















sebelom kejadian ini, cimo ade chatting sama aku semalam..






tp ku pikirin kata2 kekura & sesumpah adalah memain..skali dia up kat bloG ..













adeh memula tenGOK hampir2 SENGAL tahap TERUJA..akakakakakakaaaa



























korang tak caya aku up PICURE yeh, copy & paste at CIMO bLOG seSUMPAH leLAju..






























Ko ORG tengok bebetOi ayat2 dlm gambo tuh...hampir2 KE senGALAN tahap KEterUJAaN..



kebarangkalian CIMO tersampUK dek Fia Yg very keSENGALAN, wakakaa....





ha yg ni 1 lagi, sila perhatikan PROMOTiON seSUMPAH nye FLyYER... kekekeke



CiMO daku bukan nak MENGUTUK mu ..... aahhahahaaa..









Fia nak proMOT ciMO nye produk.. AHAHAH .. keKURA bersama SEsuMPAH sape laju.. akakakaakakkaa.....

memang teruja nak membeli ini produk...

akhirkata comment cimo like INi....

.

fia.COMEy said...


wakakakkaka adeh2

CIMO ku pikirkan cimo memain upernye, betul2 ade kekure bersama sesumpah...

" sahabatku kekure meh lumba sapa laju"

KEkuRE la laju, SESUMPAH cuma leh tiru gaya je.. ahahaha tp memang laju pon sesumpah , agrasif, aktif.

adehh SESENGAL bloG kuayat tuh mcm sama tp tak serupa.." im an expert in merapu, do hate me cause im unique, paduli hapa! "

ahahahahaa CIMO ...... cIMO....ni ayat fia,,ADE AKU HERAN? APE AKU PEDULIK! yg PENTinG AKU HEPi! ahahahahhaa..

bagus2... cimo klau nak tempah KAD KAWEN ngan cimo bleh kan, tp bg la semurah harge sesumpah.. wakakakaaadeh2 perot ku nak tergelak..

KekURE jalan SLOW,

tak SE sLOW SNAiL

sEsumPAH berTUKAR jd KEkuRE,

sape tgk PROMOTiON ciMO bLEH jd SENGAL...

wakakakakakkaka


November 28, 2008 10:13 AM

petikan ini d ambil di LAPORAN berita SeSENGAL-SeKEkuRE-SiKATAK ......

yg banyak berjasa YANIE, CIMO , SESUMPAH , KEKURA , KATAK & FIA.comey

sekian ...layan...... (( CiMO,seSUMPAH & aKU, keKURE ))





http://cimo131.blogspot.com/2008/11/tempah-jgn-xtempah.html






























































































2 ulasan:

zealvia berkata...

wooiiiiiiiiiiiiiiii!..ko kalo tak tulis pjg2 tak leh ke????????????????????????

fia.COMEy berkata...

wakakakakakaaa..


aku dh SAKIT KEPALA... ;p