20 Nov 2008

SENgAL uBi KAYu..

Ni lah dia SAMBUNGAN citer sebelom tajuk nii ..
ade ke dia leh PERTIKAIKAN aku nye TAJUK blog, klau yanie ni ckp dpn aku lama dh aku ketok kuku kaki dia dgn CENGKERANG kure2..hehehe

ni la aku ngan yanie borak sakan sampai tahap KE TIDAK KAWALAN jauh aku di buat nye...
ha ape tengok2 baca la blog aku nii.. bukan BEST pon saje je aku dh bosan sgt nii...

sambil2 edit lagu2 aku tuh.. LAYANZzzzzzzzzz......




Yaniez M : ya allah
Yaniez M : amende lak status tu..
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : nape..

(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : bak kate abg angkat aku//
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : moral is stori
Yaniez M : adeh tak abis ngan kura2 & kataknya...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : jgn makan sup kure2 & siput babi
Yaniez M : adeh tak faham la...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : makne nye aku je paham ko nak tau ape
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : ko g baca blog aku
Yaniez M : kata dah tak update blog...
Yaniez M : huhuu
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : la ko nii g tengok ade manyak aku update
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tak kunsen tol
Yaniez M : kunsen??
Yaniez M : jap2 nnt tgk
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : gelak plak
Yaniez M : tak leh ker
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : nape ko gelak
Yaniez M : saje jek
Yaniez M : adeh kiasan katak2 ngan kure2 tu
Yaniez M : bikin tak paham jek....
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : yg sipu babi ko paham kew
Yaniez M : tgh cari apa persamaan katak2, kure2 tu...
Yaniez M : siput babi faham skit2
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tuh kiasan , nak bg tau... walupon aku jauh dr org aku tau .. hal sekitar aku
Yaniez M : ooo
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : kan aku ckp aku tau aley tuh kawen wlaupon kwn baik sendiri x bg tau
Yaniez M : pendek je.... kiasan tu pjg...
Yaniez M : ooo
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : baru ade motip nue
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : best la nak letak pantun ..
Yaniez M : huhu
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : kure2, katak , siput babi & bulan
Yaniez M : bagus2
Yaniez M : org tak tau...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : betoi2.. org tak tau ati aku tengah MARAH
Yaniez M : tukar la tajuk blog
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tajuk blog tuh la banyak MAKNA,,,
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : ko tau MAKNA tuh ape ?
Yaniez M : alkisah kura2, katatak siput babi & bulan...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : lah panjg sgt

(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tuh kan kisah jgn pandang belakang
Yaniez M : MAKNA tu bukan yg kementerian punya ker
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : klau ko ikut betoi2
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : kan .. aku sentiasa PANDANG arah KEDEPAN
Yaniez M : huhu
Yaniez M : betul2
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : mana aku letak gambo pandang belakang
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : semua kesah aku TAK AMIK PEDULIK walaupon aku pedulik sebenarnyue
Yaniez M : huhu
Yaniez M : betul betul betul
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tuh la
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : sebenarnye kan aku nak bg tau nape aku letak tajuk tuh
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tp.. biarlah itu RAHSIA
Yaniez M : ceh
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : cuma yg paham dr lagu2 & kiasan2 or ngan aku nye watak yg SENGAL Yaniez M : nak bgtau2 la... isy.
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tp aku buat2 la ske pala.. bia dia tau , aku bukan kawan bermasalah..
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : aku kawan yg SERONOK seperti katak
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : katak wlaupon huduh.. tp dia ske riangkan org yg sepi...sbb dia nyanyi tampa di suruh..
Yaniez M : ok.. kura2 plak
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : kita suruh diam pon dia nak nyanyi gak
Yaniez M : huhu
Yaniez M : jadi sesengal katak...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : kura2..walupon slow.. tp dia ade usaha nak terus ke depan tak cam siput babi.. dh la slow.. leh lepak makan rumput dulu
Yaniez M : dia penat la... tenaga guna lebih...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : katak = dia tak dgr org nak kutuk ape ke.. yg penting dia leh hepi kan org dgn nyanyian dia d kala hujan berenti
Yaniez M : makan dulu baru dpt tenaga
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : kure2 tak lak mcm tuh kan
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : ehh.. chatting ni leh copy & paste..hehehe
Yaniez M : mmg la
Yaniez M : lor tak tau ker
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : biar org tau nape aku ske sebut2 “ kure2, katak, siput babi & sengal”
Yaniez M : betul2
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : ermmm tp ari nii kepala aku sakit , mata aku belah kanan pon denyut2 aku nak pandang pc pon sakit2 malas lak.. aku tengah nak up lagu jiwang dlm blog aku
Yaniez M : huhu
Yaniez M : mata skit.. tp still nak up lagu...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : aku nak layan lagu
Yaniez M : huhu
Yaniez M : layan la...
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : adeh aku nak up date blog tp.. aku ade idea kat ym je
Yaniez M : cam tu pun bleh ker
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : boleh je
Yaniez M : sib baik player tu tak de gmbo kura2 atau katak...
Yaniez M : huhu
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : tuh la, td tengok gak ade tak.. tp ade teaddy ngan ninja
(¯•.LuV~FiA.•¯)™ : amik la teaddy
Yaniez M : huhu
Yaniez M : best nye lagu.. don;t worry be happy... seswaiiii




BANTAi , adoii laa... penat arr.....tahan2 GELAK nii.. ok la....

jom pulang,,,,

Tiada ulasan: