23 Dis 2008

2 ari bekerja.

korang nak tau , isnin & selasa keje aku kat opiz, main game sambil dengar lagu dan nyanyi klau tak de org kat opiz, Internet kat opiz dh tak de ade gangguan plak..

ermmm so tak pat bz kan diri dgn ber chatting or tgk memo terbaru dr HQ.

nak update sales agent pon x leh sbb semua kene tgk guna Internet.

aku sampai boring tahap KURA-KURA , nasib la PC aku elok lg leh dgr lagu jiwang2 aku tuh..


huhuhu sekian laporan dr aku yg BORING,



esok maybe sama.. pastu khamis cuti kismes..ermm.. macam2 la..

pastu ex boss aku call nak keputusan aku , nak keje ngan dia ke tak..

aku ikut kan memang nak keje ngan dia tp, duit gaji aku kat sini lom dpt agi cam ne nak blah kan..

agi pon ade la duit2 lain.. ermmm dugaan tahun ni sgt mencabar ke sabaran aku..
tp aku tetap COOL kita enjoy.. hehehehe

Tiada ulasan: